Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Persoane energice care să îşi dorească să lucreze într-un mediu dinamic;
Seriozitatea şi dorinţa de a învaţa lucruri noi, se află pe lista noastră de must have;
Persoane care doresc să îşi depăşească nivelul de comunicare şi persuasiune actual;

Responsabilitati:

  • Să prezinţi, să promovezi şi să vinzi prin telefon produsele Companiei.
  • Să atingi obiectivele de vânzări.
  • Să te bucuri de BENEFICII!

Beneficii:

  • Program de muncă flexibil/work from home;
  • Sesiuni constante de training specializat;
  • Competiţii interne cu premii;
  • Zile libere suplimentare în funcţie de vechimea în companie;
  • Servicii medicale la o clinică privată;
  • Discount program 7Card/Woldclass;
  • Discounturi pentru produsele companiei;
  • Ocazia de a face parte dintr-o echipă pozitivă, care iubeste provocarile;
  • Atmosfera care încurajează cresterea şi dezvoltarea profesională;
  • Plan de carieră prin formare continuă.

Sales Assistant – Bucuresti, Ploiesti, Piatra Neamt, Galati, Baia Mare, Brasov, Cluj, Timisioara

Daca vrei sa inveti si sa te dezvolti alaturi de noi, atunci Studio Moderna este locul potrivit pentru tine

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Responsabilitate si seriozitate
  • Pasiunea si placerea de a lucra intr-un mediu dinamic
  • Tinuta ingrijita
  • Abilitati in lucrul cu calculatorul si cu echipamente specifice: casa de marcat, imprimanta, POS
  • Rezistenta la stres
  • Posibilitatea de a lucra in ture (inclusiv in weekenduri);
  • Preferabil, dar nu obligatoriu, experienta in vanzari;
  • Studii medii

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service ale companiei
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia de retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului
  • Aplicarea celor mai bune practici de vanzari in vederea atingerii obiectivelor lunare;i
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului

Beneficii:

  • Sesiuni constante de training specializat;
  • Competitii interne cu premii;
  • Zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie;
  • Servicii medicale la o clinica privata;
  • Discount program 7Card/Woldclass;
  • Discounturi pentru produsele companiei;
  • Vei face parte dintr-o echipa pozitiva, care iubeste provocarile;
  • Atmosfera care incurajează cresterea si dezvoltarea profesionala;
  • Plan de cariera prin formare continua.

Senior Recruiter – Bucuresti

 

Cerinte:

  • Bachelor's Degree and fluency in English;
  • Ability to communicate effectively and concisely with candidates and the interview team throughout the hiring process;
  • 3+ years of Recruitment experience;
  • A person with a high level of adaptability and ability to work independently, to multi-task and work in a high pressure and fast paced environment;
  • Strong interpersonal and communication skills (both written and oral) and the ability to work effectively with a wide range of roles & department;
  • Good time management skills, planning and organizational skills;

Responsabilitati:

  • Manage full-cycle recruitment process, job posting, screening and selecting, interviews (telephonic, video or face to face), short-lists and recommendations for the hiring managers and offers;
  • Coordinate the recruitment for various recruitment processes, at different seniority levels (junior to top management level), for the local and international team;
  • Develop and refine an interview process that enhances the assessment quality while optimizing the candidate experience;
  • Build strong relations with hiring managers, key department heads, and the HR team to guide and drive the recruitment process;;
  • Cultivate candidate networks and maintain candidate relations to source for future job openings;
  • Report to the international team in terms of results and metrics and implement the international HR procedures by keeping a close collaboration with the group;
  • Implement modern sourcing/recruiting methods;
  • In-depth understanding of the business and current projects and challenges;
  • Consistently ensure a fantastic candidate experience;
  • Creating and coordinate the induction process and onboarding agenda for new joiners;

Beneficii:

  • Work from home
  • Hybrid workplace (work from home si office);
  • More vacation days for company seniority;
  • Medical subscription to a private clinic;
  • Company’s products discounts;
  • You’ll be part of an enthusiastic team, that loves challenges;
  • Friendly organizational climate, with focus on the individual professional development;
  • Career path with continuous professional training;

Community Manager – Bucuresti

Cerinte:

  • Ai studii finalizate in unul din domeniile: comunicare, jurnalism sau marketing;
  • Ai abilitati bune de copywriting;
  • Stii cat de importanta este comunicarea asertiva;
  • Ai experienta in lucrul cu retelele de Social Media;
  • Ai experienta in customer service si orientare catre client;
  • Ai atitudine proactiva si autonomie in activitate;

Responsabilitati:

  • Vei administra comunitatile asociate profilelor de pe platformele de social media – Facebook, Instagram, LinkedIn si Google My Business;
  • Vei raspunde mesajelor, comentariilor si intrebarilor clientilor;
  • Vei educa urmaritorii brandurilor Studio Moderna cu privire la utilizarea produselor;
  • Vei analiza reclamatiile si vei propune solutii de rezolvare si imbunatatire a perceptiei publicului asupra brandurilor Studio Moderna;
  • Vei construi relatii cu urmaritorii paginilor de social media, identificand potentiali ambasadori ai brandurilor;
  • Vei colecta si analiza feedbackul utilizatorilor despre produsele si serviciile Studio Moderna si propune departamentelor responsabile masurile de imbunatatire, precum si oportunitatile identificate;

Beneficii:

  • Program de lucru hybrid (work from home si office);
  • Sesiuni constante de training specializat;
  • Zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie;
  • Servicii medicale la o clinica privata;
  • Discount program 7Card/Woldclass;
  • Discounturi pentru produsele companiei;
  • Vei face parte dintr-o echipa pozitiva si foarte bine pregatita;
  • Vei lucra cu colegi ambitiosi, carora le plac provocarile;
  • Atmosfera care incurajează cresterea si dezvoltarea profesionala;
  • Plan de cariera prin formare continua.

Manipulant marfuri – Bucuresti

Cerinte:

  • Conditie fizica buna;
  • Seriozitate si responsabilitate;
  • Rezistenta la efort;

Responsabilitati:

  • Efectuarea operatiilor de incarcare-descarcare marfuri in depozit;
  • Receptia si verificarea marfurilor sosite in depozit;
  • Pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca;

Beneficii:

  • Sesiuni constante de training specializat;
  • Discounturi pentru produsele companiei;
  • Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în companie;
  • Servicii medicale la o clinică privată;
  • Discount program 7Card/Woldclass;
  • Plan de carieră prin formare continuă;
  • Vei face parte dintr-o echipă pozitivă și foarte bine pregătită;
  • Vei lucra cu colegi ambițioși, cărora le plac provocările;
  • Atmosfera care încurajează creșterea și dezvoltarea profesională.

Avem transport asigurat pe urmatoarele rute:
1. Bucuresti (statia de metrou Pacii – Turbotequila) – Depozit
2. Trestieni – Ghionea – Ulmi – Depozit
3. Videle – Marsa- Roata de Jos – Crevedia Mare- Malu Spart- Bolintin Vale - Depozit
Program de 8 ore de luni pana vineri, in intervalul 6-14/14:15-22.
LOCATIE: Depozit Studio Moderna, Bolintin Deal, CT PARK BUCHAREST WEST.

Senior SEO Manager – Bucuresti

We are looking for a senior SEO Manager to coordinate SEO efforts, including onsite and offsite optimization and keyword expansion research.
We are looking for an analytical and perceptive professional who is a skilled communicator and able to collaborate with various teams. Current knowledge of SEO practices and techniques is essential to this role. Your goal will be to ensure that content is search-engine friendly and optimized to increase our company’s profitability.

Cerinte:

  • 5+ years’ experience in Search Engine Marketing (SEM) and/or Search Engine Optimization (SEO)
  • Strong understanding of Search Engine Marketing (SEM) and Search Engine Optimization (SEO) process
  • Problem-solving skills are essential. Must be able to hypothesize and analyze root causes and then make data-driven recommendations regarding solutions and opportunities. Understand how/when to incorporate qualitative data into decision-making
  • Understanding, if not experience in multichannel communication and consumer journey creation
  • Experience working with CMS and building/administering content in multiple CMS environments
  • Knowledge of standard and current SEO practices
  • Knowledge of HTML/CSS and website administration
  • Knowledge of PPC programs and optimizing data gathered from both organic and paid sources
  • Innovative thinker who isn’t afraid to challenge status quo and make bold recommendations
  • Experience with SEO reporting
  • Familiarity with relevant tools (e.g. Conductor, Screaming Frog, MOZ, Serpstat,…) and web analytics tools (e.g. Google Analytics, WebTrends)
  • Excellent communication skills
  • Strong organizational and leadership skills
  • Self-starter / self-motivated who strives for results
  • Energy / capacity to work in a fast paced environment and ability to manage multiple projects simultaneously and stay focused and organized.

Responsabilitati:

  • Develop strategies for keyword targeting, link building, on-page optimization, landing pages, and content marketing. It includes recommendations concerning on site structure, link opportunities, and provide input to assess their impact.
  • Definition of SEO requirements and recommend site enhancements that maximize ROI and increase rank of natural search result listings
  • Recommendations upon optimizations for site architecture, URL rewrites, alternate directories and get them implemented. Participate in and report findings of comprehensive Website Audits and Competitive Search Analysis.
  • Creation and organization of long-term roadmaps and customer driven content strategies against brand priorities and development cycles
  • Implement strategic action plans to accelerate the achievement of long and short-term SEO objectives, principally related to new customer acquisition and profitability. Plans must include key initiatives as well as detailed timing and tactics.
  • Prepare ‘story-telling’ presentations to gain buy in from key stakeholders.
  • Manage agencies and cross-functional partners to launch projects on time
  • Strategize with SEO Agency, Merchandising, Analytics, Brand, and Senior Management teams to recommend strategies that drive SEO growth.
  • Understand the major factors that influence organic search for sites crawling, indexing and keyword ranking to help increase relevance search engines including but not limited to on Google, Yandex, Mail.ru or local search engines
  • Serve as internal search expert to ensure best practices are shared and leveraged by all groups
  • Research and develop SEO/SEM best practices to identify new market opportunities and maximize program profits with improved organic rankings
  • Understand and support an understanding of how SEO goals and commitments fit into a larger corporate strategy.
  • Deploy SEO best practices across all departments, collaborating with team to ensure alignment across site properties - Provide training as needed to others in the organization on issues important to SEO.Define SEO success metrics, develop and manage high-quality reporting, and communicate performance and insights that show progress toward program KPI’s involving customer data. Continuously improve tracking, reporting and profitability of the SEO efforts
  • Track and refine metrics, including referrals, link popularity, rankings, traffic and conversion using tools such as SEOMoz, SEMRush, AuthorityLabs and Majestic.
  • Collaborate with other teams to create a content plan that support branding efforts as well as SEO-focused areas in terms of ranking and revenue.Take full responsibility for Organic Search P&L and program management; oversee the creation of analytical reports. Consistently and predictably forecast and deliver financial plan commitments for SEO, including Order Volume, Revenue, and Direct Operating Expenses on a monthly, quarterly and fiscal year basis. Establish and manage budget accordingly.
  • Analyze internal data (e.g. Google Analytics, Google Search Console, Serpstat) and competition
  • Prepare strategy for SEO improvements.
  • Develop and execute successful SEO strategies (white hat link building)
  • Manage external team of SEO Specialists
  • Conduct keyword research to guide content teams
  • Review current state and recommend improvements in product management
  • Review technical SEO issues and recommend fixes
  • Optimize website content, landing pages and product pages
  • Review and optimize site architecture, URL rewrites and HTML tags
  • Direct off-page optimization projects (e.g. link-building)
  • Collect data and report on traffic, rankings and other SEO aspects
  • Work with social media and PPC teams to optimize campaigns
  • Keep abreast of SEO and integrated marketing trends in field of Home and living.

Beneficii:

  • Hybrid workplace (work from home si office);
  • More vacation days for company seniority;
  • Medical subscription to a private clinic;
  • 7Card/World Class discounts;
  • Company’s products discounts;
  • You’ll be part of an enthusiastic team, that loves challenges;
  • Friendly organizational climate, with focus on the individual professional development;
  • Career path with continuous professional training

Stivuitorist – Bucuresti

 

Cerinte:

  • Studii medii finalizate;
  • Experienta relevanta pe functia de Stivuitorist, in special experienta pe stivuitor de tip Reachtruck.
  • Capacitate de lucru in echipa;
  • Persoana responsabila si serioasa;
  • Dinamism si atentie la detalii;
  • Atestat ISCIR valabil, vizat la zi.

Responsabilitati:

  • Transportul marfii in interiorul depozitului, cu ajutorul stivuitorului;
  • Aranjarea marfurilor la raft cu respectarea regulilor interne de siguranta a muncii si mentinerea curateniei;
  • Verificarea tehnica periodica a utilajului care i-a fost incredintat, pentru a se asigura ca acesta functioneaza in parametri optimi;

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant (salariu fix+tichete de masa (15 lei/tichet), bonusuri si spor de weekend);
  • Servicii medicale la o clinica privata;
  • Program de lucru in ture (7.00-16.00 si 12.00-21.00 de luni pana vineri + un weekend/luna schimbul 1);
  • Locatia depozitului este in Bolintin-Deal, km 23 - asiguram transportul din zona Turbotequila Militari (statia metrou Pacii) sau din zonele Ogrezeni, Trestieni, Buturugeni.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Cristina Nichita

lucrează la Studio Moderna de peste 15 ani

Bunul mers al unei afaceri nu depinde doar de păstrarea clienților și a partenerilor sau de atragerea constantă a unora noi, ci și de loialitatea angajaților. 15 ani în Studio Moderna reprezintă o performanță care trece dincolo de loialitate. Au fost ani care m-au format din punct de vedere profesional și uman, cu pași mici și nesiguri la început, apoi cu realizări remarcabile în departamentul de marketing, reușind să contribui ca brand manager la lansarea și dezvoltarea celui mai important brand al companiei la vremea aceea: Kosmodisk. Bucuria și satisfacția anilor în care am promovat Kosmodisk, brandul în jurul căruia s-a cladit cea mai mare companie de marketing direct din sud-estul Europei, vor rămâne încrustate în sufletul meu și mă vor calauzi mereu în activitatea pe care o desfășor. În ultimii ani, nevoia de a fi mereu în contact cu clienții și personalul de vânzări al companiei mi-a îndreptat pașii către activitatea de training, încercând să le insuflu acestora energie pozitivă, să îi motivez și să urmăresc fidelizarea lor. Între branduri și consumatori, dar și angajați se stabilesc legături de încredere și loialitate, întocmai ca între oameni, iar legaturile cele mai durabile sunt cele clădite prin accentuarea laturii emoționale, fapt care m-a ghidat pe tot traseul meu profesional. Emoțiile au reprezentat mereu o resursă neprețuită pentru mine și în fiecare zi încerc ca entuziasmul și dragostea față de brandurile noastre și implicit față de companie să fie transmise celor cu care interacționez. Niciodată nu mi-a fost teama să încerc și să stabilesc obiective pentru care să lupt. Nu conteaza unde ai ajuns, ci importanta este direcția în care mergi! “Atât timp cât nu încetezi sa urci, treptele nu se vor termina. Sub pasii care urcă, ele se vor înmulți la nesfârșit.” - Franz Kafka.

Lucian Alistar

lucrează la Studio Moderna de peste 10 ani

După doi ani de facultate în care profesorii ne spuneau încontinuu că după ce vom termina facultatea toate ușile ni se vor deschide și vom realiza doar lucruri mărețe, am decis să-mi fac un CV și am aplicat la Studio Moderna pentru funcția de consultant vânzări prin telefon. Primul CV depus, primul interviu și ... surpriză: am fost angajat. Am optat pentru o normă de șase ore în așa fel încât să împac atât facultatea, cât și serviciul. După trei luni, când am fost să-mi vizitez parinții, aceștia nu mă mai opreau din vorbit, fiind surprinși că dintr-o persoană introvertită mă transformasem într-una extrem de volubilă. După aproximativ un an de zile am devenit lider de echipă, lucru ce m-a motivat să vreau și mai mult. Mă simțeam în largul meu să comunic cu oamenii cu care lucram și aveam sentimentul lucrului bine făcut după fiecare reușită atât individuală, cât mai ales de grup. Odată cu acumularea de cunoștințe și experiență am reușit ca după numai șase ani să parcurg traseul de la agent de vânzări la manager al întregului call center.

Costin Ghiauru

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Emilia Harabagiu

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Bianca Radela

lucrează la Studio Moderna din luna iulie a anului 2011

Terminasem primul an de facultate, aveam 19 ani și îmi căutam un job part time, de 4 ore, doar pentru perioada verii. A fost primul și singurul CV pe care l-am depus. Eram foarte timida, emotiva și introvertită și nu credeam că voi trece de interviu. La o saptamană după interviu, am primit un mail prin care mi se comunica faptul că am fost acceptată. Am fost încurajată în mod constant de către echipă și mi s-a confirmat faptul că pot face lucruri de care înainte nu eram conștientă că sunt capabilă. Au urmat multe provocari, pe care le-am depășit cu brio datorită colegilor mei. Dupa trei ani, am primit șansa de a coordona și ajuta la formarea colegilor nou angajați. Sincer…nu credeam ca pot să fac asta. Consideram că este o responsabilitate prea mare. Pe data de 17 Octombrie 2015 a început povestea Târgu Mureș. Era ceva nou pentru noi: primul Call Center pe care îl deschideam în altă locație. Targu Mures mi-a aratat că tot ceea ce știam trebuia reconfigurat, așa că am pornit de la zero, alături de echipa formată aici. Am invățat împreună ce trebuie să facem și ne-am creat propriul drum. După 5 ani de la deschidere, sunt foarte mândră de colegii mei. Am reușit să formăm o echipă puternică! Cuvintele „echipă” și „împreună” mă duc direct cu gândul la familia Studio Moderna!

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea drept scop stocarea datelor in baza de date si prelucrarea acestora in scopuri de recrutare si selectie.

1. Datele cu Caracter Personal prelucrate, scopul prelucrării și temeiurile de prelucrare
Studio Moderna scoate recurent posturi vacante pentru selecție și recrutare, posturi care sunt prezentate pe website-ul companiei, în punctele de lucru ale companiei, pe platforme de recrutare specializate sau pe rețelele de socializare. Dacă decizi să aplici pentru unul din posturile noastre disponibile, ai CV-ul publicat pe o platformă de recrutare parteneră sau CV-ul este public pe o rețea de socializare, vom prelucra următoarele Date cu Caracter Personal: nume, prenume, adresă de e-mail și numărul de telefon, adresa de domiciliu, CV (curriculum vitae), toate informațiile menționate/indicate în CV, scrisoarea de intenție, date comunicate în cadrul interviului, așteptări salariale și rapoarte de căutare și de la firmele de recrutare, rezultatele testelor de recrutare, semnătura.

Scopul prelucrarii Temeiul legal

Identificarea candidaților în scopul angajării

Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal este necesară în vederea identificării și selectării candidaților în procesul de recrutare în cadrul Companiei.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Art. 6 alin. 1) lit. b) RGPD - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract. Art. 6 alin. 1) lit. f) RGPD - prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime ale Companiei de a angaja personal competent.

Intervievarea candidaților

Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal este necesară în vederea angajării candidaților în cadrul Companiei.

Art. 6 alin. 1) lit. b) RGPD - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.

Apărarea drepturilor și intereselor legitime și susținerea oricăror cereri în fața instanțelor de judecată, organelor judiciare sau a oricăror altor autorități publice.

Precum prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în cadrul procedurilor litigioase sau administrative în care este implicată Studio Moderna.

Art. 6 alin. 1) lit. f) RGPD - prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime ale Studio Moderna în vederea exercitării dreptului la apărare în ipoteza inițierii unor proceduri administrative sau litigioase de către tine împotriva Studio Moderna sau de Studio Moderna împotriva ta.
   

 

Poți refuza să furnizezi anumite Date cu Caracter Personal dar, într-un astfel de caz, este posibil să nu poți beneficia de anumite servicii specifice raportului descris în această Notă de Informare.
În situațiile în care vom prelucra Datele tale cu Caracter Personal în temeiul consimțământului, vom solicita consimțământul tău liber, informat, specific și neechivoc pentru respectiva prelucrare. Prin exprimarea consimțământului tău, vei fi de acord că putem colecta, folosi, dezvălui, prelucra și transfera Datele cu Caracter Personal, în conformitate cu această Notă de Informare.

2. Sursa Datelor cu Caracter Personal
În cazul în care nu am obținut Datele cu Caracter Personal direct de la tine, sursa acestora este: platforme de recrutare ale partenerilor contractuali, platforme de testare și rețelele de socializare.

3. Prelucrarea automată a Datelor cu Caracter Personal
Datele tale cu Caracter Personal nu vor fi prelucrate în vederea generării unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată care ar urma să producă efecte juridice asupra ta sau să te afecteze într-o măsură semnificativă, în sensul celor prevăzute de art. 22 alin. (1) din RGPD.

4. Durata de prelucrare
Datele cu Caracter Personal colectate în vederea selecției și recrutării pentru unul din posturile noastre vacante vor fi prelucrate în conformitate cu cerințele legale pentru cazurile în care a existat un contract de muncă în raport cu noi, sau până la 6 luni de la finalizarea procesului de recrutare pentru postul la care ai aplicat, în cazul în care nu ai fost selectat pentru ocuparea postului respectiv.
În anumite circumstanțe, este posibil să păstrăm Datele cu Caracter Personal pentru perioade mai lungi de timp pentru a avea o evidență exactă a raporturilor tale cu noi în cazul oricăror plângeri, ori dacă credem în mod rezonabil că există o perspectivă de litigiu.

5. Transferul Datelor cu Caracter Personal
Putem transfera Datele cu Caracter Personal, în măsura în care acest lucru este necesar, următoarelor categorii de destinatari: companii din grupul nostru, parteneri contractuali, parteneri în procesul de recrutare, subcontractanți, companii ce oferă servicii de tip curierat, companii ce oferă servicii de arhivare, companii ce oferă servicii IT, furnizori de produse software sau hardware, autorități publice, instanțe de judecată sau arbitrale, precum și autorități competente să cerceteze săvârșirea de fapte penale.
Acești destinatari pot fi situați în Uniunea Europeana și/sau în Spațiul Economic European, precum și în afara acestora, inclusiv în țări care nu sunt recunoscute ca asigurând un nivel adecvat de protecție, caz în care transferul Datelor cu Caracter Personal se efectuează doar dacă există garanții adecvate, în conformitate cu legea aplicabilă (precum clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană). Poți solicita o listă de destinatari din țări terțe, precum și o copie a dispozițiilor convenite care asigură un nivel adecvat de protecție a Datelor cu Caracter Personal.

6. Securitatea Datelor cu Caracter Personal
Datele tale cu Caracter Personal vor fi prelucrate prin aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice rezonabile pentru a le proteja, precum limitarea accesului la Datele cu Caracter Personal, criptarea sau anonimizarea acestora sau, stocarea pe medii securizate.

7. Drepturile tale cu privire la prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

  • Dreptul de acces: Ai dreptul de a obține confirmarea de la noi că Datele tale cu Caracter Personal sunt prelucrate de noi, precum și informații privind specificul prelucrării.
  • Dreptul la rectificare și dreptul la ștergere: Ai posibilitatea de a solicita rectificarea sau ștergerea Datelor tale cu Caracter Personal, cu condiția să fie respectate cerințele legale aplicabile.
  • Restricționarea prelucrării: Dacă sunt îndeplinite dispozițiile legale aplicabile, poți solicita să restricționăm prelucrarea Datelor tale cu Caracter Personal.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: În anumite cazuri, ai dreptul la furnizarea Datelor tale cu Caracter Personal și ai dreptul de a le transmite altui operator.
  • Dreptul la opoziție: În anumite situații, precum atunci când prelucrăm Datele tale cu Caracter Personal pe baza unui interes legitim sau pentru a-ți trimite mesaje comerciale, ai dreptul de a te opune acestei prelucrări. În caz de opoziție nejustificată, Studio Moderna este îndreptățit să prelucreze în continuare Datele cu Caracter Personal.
  • Revocarea consimțământului: În măsura în care prelucrăm Datele tale cu Caracter Personal în temeiul consimțământului tău, poți revoca oricând consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia.
  • Dreptul de a nu fi supus unor decizii individuale: Dacă sunt respectate dispozițiile legale aplicabile, ai dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice în privința ta sau te afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
  • Dreptul de a te adresa autorității de supraveghere: Ai dreptul de a depune o plângere înaintea Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în legătură cu orice încălcare a drepturilor tale privind prelucrarea Datelor tale cu Caracter Personal.

Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: dpo.ro@studio-moderna.com; dpo.romania@studio-moderna.com.

Contact

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Notă de Informare sau la implementarea acesteia, ne puteți contacta la: dpo.ro@studio-moderna.com; dpo.romania@studio-moderna.com.

Distribuie pe: