Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Înapoi la școală, înapoi la împachetarea prânzului

Fie că iubești sau urăști asta, este timpul să începi să te gândești din nou la ambalarea prânzului celui mic pentru școală. Din păcate, cele mai multe școli românești nu oferă cele mai sănătoase opțiuni de prânz, unele chiar deloc.

 

Fie că iubești sau urăști asta, este timpul să începi să te gândești din nou la ambalarea prânzului celui mic pentru școală. Din păcate, cele mai multe școli românești nu oferă cele mai sănătoase opțiuni de prânz, unele chiar deloc. Așadar, în încercarea de a ne menține copiii sănătoși, cele mai multe dintre noi se străduiesc să împacheteze mese sănătoase și nutritive.

Nu este un secret faptul că o masă de prânz echilibrată îi ajută pe copii să se concentreze mai bine la ore și menține nivelul de energie stabil pe tot parcursul zilei. Dar, provocarea este găsirea unei varietăți de prânzuri sănătoase, echilibrate care să îi placă și pe care de fapt să le mânânce!

Îți sugerăm să discuți cu copilul tău și împreună să concepeți opțiuni de meniuri pe care le poate roti în timpul anului școlar. Iată câteva idei și sfaturi pentru a vă ajuta să începeți!

 

Prânzul Amăgirilor Împachetate

Fiecare masă de prânz ar trebui să conțină cereale, o proteină, o legumă, un fruct, și o bună sursă de grăsimi sănătoase.

Apă! Hidratarea este un element esențial pentru sănătatea noastră. Părinții de multe ori înlocuiesc apa cu suc acidulat din comerț sau băuturi sport. Ambalează o sticlă mică de apă și îi va ajuta să își amintească să bea. Astfel, te asiguri că va rămâne hidratat în timpul celor mai active momente ale zilei.

Evită snacks-urile procesate. Dacă pui o pungă de chips-uri și o pungă de morcovi în cutia lor de prânz, pe care crezi că o vor alege? Copiii, de obicei sunt lihniți atunci când merg la cantină, și vor opta pentru orice papilele lor gustative sunt mai atrase - cum ar fi sare, zahăr și grăsimi. Este un răspuns tipic al organismului de a lua rapid energie de undeva. Deci, în acest caz, chips-urile ar câștiga.

Câștigă lupta cu papilele gustative ale copilului tău împachetând doar punga de morcovi! :)

Exclude zahărul. Nu împacheta bunătățuri cu zahăr în fiecare zi. Vor învăța să tânjească după zahăr dacă este disponibil regulat, zi de zi. Acest lucru îi va face dependenți de zahăr. Păstrează aceste bunătăți cu zahăr pentru zilele mai speciale, cum ar fi de exemplu ultima zi din lună sau aniversarea lor. Dacă vei împacheta un fruct în fiecare zi, acesta le va satisface pofta de dulce și le va da un boost de nutrienți și hidratare! De asemenea, îi vei dezvolta un obicei de-alungul vieții să aleagă fructul în detrimentul prăjiturii!

 

Idee de prânz 1

Orez brun cu pui tăiat în cuburi, ardei gras verde tăiat în cuburi și avocado

O sticlă de apă

Felii de mango

 

Idee de prânz 2

Curcan cu ardei

O sticlă de apă

O punguță cu struguri roșii

 

Idee de prânz 3

Tortilla din cereale integrale cu brânză topită, carne de pui tocata, fasole neagră și salsa

O sticlă de apă

Afine

 

Obiceiurile alimentare sănătoase cu care ne-am învățat în timpul copilăriei se transferă automat în viața noastră adultă, deci este important să ne învățăm copiii cu opțiunile sănătoase disponibile, începând cu prânzurile la pachet. Prin simpla schimbare a snacks-urilor cu opțiunile nutritive de mâncare, îți poți ajuta copilul să fie mai concentrat, energizat și hrănit!

 

Urmărește-ne și pe: