Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Bucura-te de o silueta atragatoare fara dieta: Top 7 trucuri

Unele diete sunt cu adevarat eficiente cand vine vorba despre pierderea rapida a kilogramelor suplimentare, dar niciun regim nu te ajuta sa iti mentii masa corporala pe termen lung - aceasta din simplul motiv ca dietele sunt concepute pentru a fi urmate pe intervale relativ mici de timp, iar respectarea lor pe termen nedefinit este practic imposibila.

Pentru a slabi durabil (a ne mentine pentru tot restul vietii masa corporala dorita, odata atinsa) este necesara o schimbare a principiilor alimentare, a stilului de a ne hrani, astfel incat noua “ordine alimentara” sa poata fi mentinuta cu strictete toata viata.

Care sunt cele mai importante lucruri de care sa tii cont pentru a slabi si/sau a-ti mentine pe termen lung masa corporala?

1) Pune punct cinei, seara de seara, inainte de a te fi saturat complet. In cateva zile te vei obisnui, astfel incat vei reusi sa respecti obiceiul acesta pe termen nedefinit. Important: nu este nevoie sa folosesti trucul decat pentru cina.

2) Termina masa de seara cu minimum 2 ore inainte de culcare. Dupa cina nu mai lua nicio gustare, doar apa mai este “permisa”.

3) Spune “NU!” prajelilor gatite clasic, cu mult ulei. Uleiul are peste 800 de calorii la 100 de grame, astfel incat consumul de prajeli (pe langa faptul ca nu este sanatos) poate face, chiar de unul singur, diferenta intre o silueta “pufoasa” si una bine proportionata!

4) Alege mereu painea integrala in locul celei albe, si pastele integrale in locul celor din faina alba.

5) Cartofii si orezul (exceptand orezul nedecorticat) ar trebui consumate cel mult o data la 10 zile, si niciodata ambele in acelasi interval de 10 zile. Obisnuieste-te sa le inlocuiesti cu varza (gatita insa cu foarte putin ulei, si nu traditional), conopida, fasole verde, ardei etc.

6) Consuma dimineata si seara, zi de zi, cel putin cate o leguma sau un fruct. Strugurii si bananele sunt fructe care trebuie consumate cu precautie.

7) Bea, macar de 2 ori pe saptamana, ceai verde sau o alta bautura energizanta sanatoasa (ceai de rozmarin, infuzie de macese etc.).

Respectarea acestor reguli presupune, ce-i drept, un anumit efort de vointa, dar - spre deosebire de oricare dieta propriu-zisa - trucurile de mai sus pot fi urmate pe o durata nedeterminata fara a se ajunge la un disconfort psihic evident sau la dezechilibre organice.

Daca te-am convins sa incerci, iti doresc Succes!

Liviu Deculescu