Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent call center - locatii: Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

  • Esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in vanzari?
  • Vrei sa inveti si sa te dezvolti pe plan personal si profesional?
  • Iti doresti sa lucrezi intr-una dintre cele mai mari companii multimationale de vanzari directe?
  • Ne dorim sa cresti alaturi de noi!

Responsabilitati:

  • Preluarea si efectuarea de apeluri catre clientii companiei si propunerea de oferte adaptate nevoilor acestora.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonusuri salariale + bonuri de masă)
  • Un mediu de lucru stabil, dar si un colectiv tanar si ambitios
  • Program de lucru flexibil: part-time sau full-time
  • Servicii medicale asigurate

Shop Assistant - locatii: Bucuresti, Cluj, Oradea, Braila, Buzau, Brasov, Bacau, Bistrita, Constanta, Galati, Ramnicu Valcea

Construieste-ti o CARIERA IN RETAIL!
E timpul sa faci parte din echipa noastra de vanzari TOP-SHOP si DORMEO HOME!

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare
  • Cunostinte de MS. Office

Responsabilitati:

  • Consilierea clientiilor, prezentarea produselor si a ofertelor
  • Aranjarea produselor in vitrina, in magazin si pe rafturi
  • Mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca

Beneficii:

  • Program full-time, flexibil in ture
  • Salariu fix + bonuri de masa + bonusuri din vanzari
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala

Lucrator Depozit

Cerinte:

  • Experienta de munca in depozit
  • Disponibilitate pe termen lung
  • Atitudine pozitiva
  • Rezistenta la stres
  • Disponibil la program prelungit (la nevoie)
  • Capacitate de lucru in echipa

Responsabilitati:

  • Receptia si verificarea marfurilor sosite in depozit
  • Incarcarea/descarcarea marfurilor in/din autovehiculele de livrare
  • Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate
  • Pregatirea marfurilor pentru expediere

Beneficii:

  • contract de munca pe perioada nedeterminata
  • salariu motivant
  • transport asigurat
  • Traseu Bucuresti-Bolitin Deal (de la statia de metrou Pacii)
  • Traseul Ogrezeni-Bolintin Vale – Poenari – Trestieni – Ulmi – Ghionea
  • Traseul Buturugeni – Zorile – Gradinari – Tantava - Mihai Voda - Bolintin Deal

Program 8 ore: 7 - 16/ 12- 21 de luni pana vineri.
Locatie depozit Studio Moderna (Top Shop) , Bolintin Deal (CT Park Bucharest West - km 23, A1 )

Manager zonal retail

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate
  • Experienta relevanta in coordonare retele magazine (retail)
  • Cunostinte excelente de marketing si principii de vanzare
  • Cunostinte bune de limba engleza
  • Cunostinte bune de operare Excel
  • Permis auto categoria B

Responsabilitati:

  • Coordonarea retelei de magazine TOP SHOP alocate
  • Propunerea de strategii de crestere a vanzarilor in magazinele alocate
  • Conceperea si organizarea campaniilor promotionale
  • Verificarea activitatii personalului din subordine
  • Implicarea in procesele de recrutare, training si evaluare a angajatilor
  • Inventarierea lunara a produselor aflate in gestiunea magazinelor

Area Sales Manager

Requirements:

  • Minimum 1-2 years of experience on a similar position;
  • Proficient in Microsoft Office;
  • Excellent communication, analytical, and problem-solving skills;
  • Very good decision-making skills;
  • Excellent leadership and teamwork skills;
  • Initiative and determination;
  • Ability to delegate and supervise others;
  • Ability to travel often to multiple locations.

Responsibilities:

  • Planning, organization, coordination and control of work;
  • People management – motivation, leading and inspiring;
  • Cooperation on yearly planning;
  • Ordering, goods reception and sales of goods and services;
  • Sales plan monitoring, plan deviation monitoring and corrective action plan establishment;
  • Sales consultancy to customer purchase decision;
  • Product and service presentation;
  • Solving claims;
  • Team motivation and competence;
  • Assuring smooth operations in stores;
  • Realization of yearly activity plan;
  • Efficient work flow organization;
  • Customer satisfaction;
  • Document accuracy and ordines;
  • Implementation of security policy;
  • Providing accurate and updated feedback;
  • Stock accuracy and consistency;
  • Professional, on time and quality work;
  • Preparation of statistics and reports.

Demand Stock Planner

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Minimum 2 ani experienta relevanta;
  • Capacitate de analiza si sinteza foarte buna;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Excel la nivel avansat);
  • Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
  • Atentie distributiva, rigurozitate in munca cu cifrele;
  • Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa;
  • Cunostinte in vanzari sau gestionare stocuri de marfa;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Responsabilitati:

  • Defineste, seteaza si se ocupa de mentenanta promotiilor in sistem pe baza forecastului de vanzare și a campaniilor de marketing;
  • Respecta termenele limita de setare a datelor pentru stoc in sistem conform cerintelor de planificare;
  • Impreuna cu departamentul de vanzari intocmeste prognoze de stoc cat mai exacte;
  • Verifica daca stocurile din promotii sunt optime, recalculeaza si modifica stocurile daca apar informatii noi;
  • Identifica si comunica oportunitati de reducere a stocului;
  • Colaboreaza cu departamentele marketing, vanzari, marketing, operational si IT pentru proiecte legate de dezvoltarea unui pachet promotional nou;
  • Intocmeste rapoartelor specifice jobului (overstock, out of stock… etc), saptamanal, bisaptamanal si trimestrial;
  • Colaboreaza in permanenta cu departamentul de vanzari pentru a asigura stocul necesar de marfa la nivel national.

Dtp Graphic Designer

Cerinte:

  • Minim 2 ani experienta pe un post similar;
  • Cunostinte solide de Adobe Photoshop, Illustrator;
  • Cunoasterea programului Corel Draw constituie un avantaj;
  • Obligatoriu cunoasterea la nivel avansat InDesign;
  • Experienta in pregatirea materialelor pentru tipar;
  • Creativitate, imaginatie, seriozitate, organizare, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple;
  • Respectarea specificatiilor si a termenilor limita;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Absolvent de studii superioare;
  • Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

  • Crearea de materiale publicitare print (DTP) - postere, roll-up, machete presa scrisă, materiale semnalizare in-door, flyere, cataloage produse,etc – respectand specificatiile persoanei desemnate din departamentul marketing;
  • Primeste, verifica si optimizeaza fisierele;
  • Executarea si adaptarea desenelor vectoriale;
  • Prelucrare text si imagini grafice;
  • Propunerea si realizarea de noi materiale de promovare (flyere, brosuri, etc.);

Junior Brand Manager

Cerinte:

  • Minim 2 ani experienta de pe pozitie de Junior Brand Manager / Marketing Assistant / Project Manager
  • Experienta de lucru in echipa pe diferite proiecte de marketing;
  • Atitudine orientata spre vanzari;
  • Bune abilitati de analiza a cifrelor, atentie la detalii;
  • Capacitate organizatorica foarte buna;
  • Adaptabilitate si flexibiliate;
  • Abilitate de invatare rapida;
  • Puternic spirit de initiativa si de echipa, nivel ridicat de energie;
  • Limba Engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte avansate de MS Office, in special Excel si Power Point.

Responsabilitati:

  • Lucrul in echipa cu Brand Managerul pentru imbunatirea vanzarilor si a imaginii brandului;
  • Monitorizarea si analiza vanzarilor;
  • Propunerea de actiuni speciale de natura sa imbunatateasca vanzarile;
  • Diverse analize a stocurilor de produse;
  • Pregatire de prezentari si materiale de training (descrierea produsului, prezentarea avantajelor, tehnici de vanzare);
  • Implicare in realizarea spoturilor publicitare – selectie testimoniale, realizare plan de filmare, asistenta filmare, stabilirea structurii spotului, asistenta montaj;
  • Design machete publicitare, campanii de mailing si materiale POS (postere, flyere, cupoane si alte tipuri de materiale);
  • Suport in pregatirea campaniilor integrate;
  • Implicare in realizarea planului anual de marketing.

Beneficii:

  • pachet salarial atractiv - diverse oportunitati de dezvoltare intr-un mediu competitiv, pe plan local sau international;
  • servicii medicale la o clinica privata;
  • tichete de masa;

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de rectrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe:

Asistenta telefonica gratuita
x
Asistenta telefonica gratuita
Un consultant este pregatit sa raspunda intrebarilor tale legate de produsele care te intereseaza. In plus, te poate ajuta sa navighezi pe site si iti poate acorda asistenta la cumparaturi.

Te rugam sa iti treci numarul de telefon mai jos si te sunam imediat!

Apelul nu te costa nimic!

Suna-ma!