Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Operator date Call Center – Bucuresti

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Orientare catre rezultate;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati excelente de comunicare si ascultare activa;
  • Capacitate de invatare rapida;
  • Bune capacitati de planificare si organizare;
  • Atitudine pozitiva si proactiva;
  • Spirit de echipa.

Responsabilitati:

  • contactarea telefonica a clientilor companiei;
  • introducerea si validarea de date in softul informatic al companiei;
  • completari/modificari/corectii ale datelor deja introduse in soft;
  • respectarea termenelor limita si a procedurilor specifice.

Beneficii:

  • Salariu motivant (salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta);
  • Servicii medicale asigurate;
  • Posibilitati de avansare in cariera;
  • Mediu de lucru dinamic intr-una dintre cele mai mari companii multinationale de vanzari directe.

Shop Assistant – Bucuresti, Timisoara, Satu Mare, Galati

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service;
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului;
  • Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare;
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului;

Beneficii:

  • Program full time, flexibil in ture;
  • Salariu fix motivant + bonuri de masa + bonusuri atractive din vanzari;
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala.

Stivuitorist – Bolintin-Deal

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta relevanta pe functia de Stivuitorist si in special experienta pe stivuitor de tip Reachtruck si VNA;
  • Capacitatea de lucra in echipa;
  • Atestat ISCIR;
  • Descrierea jobului.

Responsabilitati:

  • Transportul marfii in interiorul depozitului, cu ajutorul stivuitorului;
  • Aranjarea marfurilor la raft cu respectarea regulilor interne de siguranta a muncii si mentinerea curateniei;
  • Verificarea tehnica periodica a utilajului care i-a fost incredintat, pentru a se asigura ca acesta functioneaza in parametri optimi.

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant ( salariu fix+bonuri de masa ) cu cresterea salariului la 3 si 9 luni;
  • Asigurare medicala privata la clinica Medlife;
  • Programul este in ture ( 7.00-16.00 si 12.00-21.00 de luni pana vineri);
  • Locatia depozitului este in Bolintin-Deal, km 23 - asiguram transportul din zona Turbotequila Militari ( statia metrou Pacii ) sau din zonele Ogrezeni, Trestieni, Buturugeni.

Junior Brand Manager Dormeo – Bucuresti

Cerinte:

  • Minim 2 ani experienta de pe pozitie de Junior Brand Manager / Marketing Assistant / Project Manager;
  • Experienta de lucru in echipa pe diferite proiecte de marketing;
  • Atitudine orientata spre vanzari;
  • Bune abilitati de analiza a cifrelor, atentie la detaliiș;
  • Capacitate organizatorica foarte buna;
  • Adaptabilitate si flexibiliate;
  • Abilitate de invatare rapida;
  • Puternic spirit de initiativa si de echipa, nivel ridicat de energieș;
  • Limba Engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte avansate de MS Office, in special Excel si Power Point.

Responsabilitati:

  • Lucrul in echipa cu Brand Managerul pentru imbunatirea vanzarilor si a imaginii brandului;
  • Monitorizarea si analiza vanzarilor;
  • Propunerea de actiuni speciale de natura sa imbunatateasca vanzarile;
  • Diverse analize a stocurilor de produse;
  • Pregatire de prezentari si materiale de training (descrierea produsului, prezentarea avantajelor, tehnici de vanzare);
  • Implicare in realizarea spoturilor publicitare – selectie testimoniale, realizare plan de filmare, asistenta filmare, stabilirea structurii spotului, asistenta montaj;
  • Design machete publicitare, campanii de mailing si materiale POS (postere, flyere, cupoane si alte tipuri de materiale);
  • Suport in pregatirea campaniilor integrate;
  • Implicare in realizarea planului anual de marketing.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: